22 Ocak 2017 Pazar

Maltepe Catia Kursu







CAD/CAM/CAE tabanlı profesyonel bir yazılımdır. Özellikle otomotiv, havacılık, kalıpçılık ve endüstriyel tasarım sektörlerinde piyasada en yaygın kullanılan yazılım olması, kendisine fark yaratmak isteyen kullanıcılar tarafından öğrenimini temel ihtiyaçlardan biri haline getirmektedir. Weeb Akademiden alacağınız Catia Maltepe Catia Kursu  ile üretilecek olan ürünlerin, sanal ortamda gerçekleştirilebilmesini göreceksiniz. Maltepe Catia Kursumuz Sayesinde Makinelerinizin teknik ve imalat resimlerini İSO, DIN, ANSI ve daha birçok standartlara göre hızlı bir şekilde üretebileceksiniz. Sizleri Şubemize en yakın zamanda Maltepe Catia Kursu Kurumlarımıza beklemekteyiz.




Detaylı bilgi için;

Weeb Akademi   Pendik
Adres: Doğu Mahallesi Hatboyu Caddesi Altınyunus Çıkmazı Hızlı tren istasyonu karşısı
Pendik / İstanbul
Telefon0216 390 88 30

Weeb Akademi Kadıköy
AdresSöğütlüçeşme Caddesi No:60 (Boğa heykelinden Rıhtıma inerken solda) Kadıköy / İstanbul
Telefon0216 348 88 31

Weeb Akademi Beşiktaş
Adres: Cihannüma Mah. Barbaros Bulvarı Gökmen Apart. No:67/12
Beşiktaş / İstanbul
Telefon: 0212 258 88 33

Weeb Akademi Ümraniye
Adres: Atatürk Mah. Alemdağ Cad. No:62
Ümraniye/ İstanbul
Telefon: 0216 316 88 30

Mail
: bilgi@weebakademi.com

Öğrenci Yorumları


Cizim kursu ariyorum ama hic biryere guvenemiyorum karar veremiyorum diyorsanız, yada ben zaten cizim yapabiliyorum ki diyorsaniz birde weeb akademiye gelin kesinlikle memnun kalmak garanti ustelik dersler de cok eglenceli. Profesyonel olmak isteyenler icin birebir


Merve Çakıcı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder